anneesi kesinlikle canım ilk çocuğun mu bilmiyorum ama benim ilk mesela ondan pay biçiyorum ilk zamanlar çok çok zordu anneliği bilmiyorum bebeği bilmiyorum yeni düzeni nasıl kurcam bilmiyorum kabus gibiydi ama zamanla anneliği öğrendikçe bebeğe alıştıkça bi düzen oturttukça rahatladım sık dişini sende 5.ay civarında rahatlamıştım ben gittikçe daha kolaylaşto 8.ay civarında bi uyku gerilemesi daha var o da bi sabır sınavı onuda atlatınca bu aya kadar rahat geldik şükür 😊