NilMomm Kızımın burnu tıkanık serum fizyolojik kullanıyorum ama çok iyi geldiğini söyleyemem. Uyurken ağzı açık uyuyor. Herhalde boğazı kuruyor ve öksürmeye başlıyor uyanıyor. Doktor nazalnem verdi. Kullanan var mı ?
Denizcancat-2020 NilMomm kizimda da cok kötü geniz akıntısı var 10 gündür ulac kullaniyordul yine de geçmedi.Bugun doktorumuzu değiştirdik o da bugün Nazalnem damla verdi bugun kullanmaya başlayacağız insallah iyi gelir, sizede bizede
NilMomm Denizcancat-2020 bende ilk bu akşam kullandım. İnşallah iyi gelir ve rahatlar miniklerimiz ❤️🤲
NiLDeRiN Denizcancat-2020 kızımdada geniz akıntısı ve öksürük vardı özellikle geceleri uyutmuyordu öksürük. Doktor ventolin ve iburamin verdi rahatladı hemen hatta bitmeyen öksürük 15 dk sonra gitti.1 haftada bişeysi kalmadı gece uykusu kalmamıştı nefes alamıyor uyanıp uyanıp ağlıyordu. Yalnız ishal yaptı yan etkisiymiş baktık .ama işe yaradı çok geçmiş olsun miniğe 🙏şifa olsun
Denizcancat-2020 NilMomm insallah canım 🙏🏻bizim doktorumuz cok övdü bu damlayi en iyisi bu digerlerini sakın kullnama dedi gorecegiz bakalım
NilMomm Denizcancat-2020 biz daha küçük olduğumuz için sadece serum fizyolojik ve rahatlatsın diye bunu kullanabilirsin dedi. Dün gece iyiydi 2 kez öksürdü sadece boğazı kuruyup