Erayalpp Havva3437 doğduğunda söylediler genetik test yaptırın dediler bizde yaptıralım dedik aklımızda kalmasın diye
Erayalpp Rabiacelebi doktor yaptır diyor tabi her bebeğe değil benzeyenlere sadece hamilelik hep normal di ama detaylılar 4 lü testler bu ne şimdi bende anlam veremiyorum inşallah temiz çıkar da rahat eder içimiz
2balannesii Erayalpp Almanya da yaptırdık nefty testi 12.günde sonuç geldi laboratuvara falan ulaşmaya çalışın bu kadar geç çıkmaması lazım
Seda_gul Erayalpp canim mongol lekesi için mi gideceksin o bir sorun teşkil ediyor mu benim iki oğlumda da vardi büyük olanda baya gecti kucukteki duruyor. Bende lekeler icin genetik test vericem bizde beyaz ve kahve leke var
Erayalpp Seda_gul doğduktan sonra bebeğimi down sendromlu olabilir o yüzden ama benzemiyor da anlamadım bakalım inşallah temiz çıkar herkesinki
Erayalpp Seda_gul üniversite hastanesinden yeni doğan bölümüne gidiyorsun orda zaten kanı alıp gönderiyorlar yani bizim öyle oldu
Deletedmom_20 Erayalpp down sendromu için yaptılar bizimde elinin birinde tek çizgi vardı 45 gün sonra falan çıktı sonucumuz sizde hayırlı sonuçlar alın inşallah ben olmadığına emindim ama ona rağmen beklemek zor geldi çok yıprattı en kısa zamanda çıkar inşallah
Erayalpp Deletedmom_20 peki sonucunuzu nasil öğrendiniz onlar mı aradi yoksa sizler netten mi baktınız sonuçlara ben bakıyorum ama yok beklemek çok zor
Erayalpp Deletedmom_20 peki sonuc çıkmadan orda gözüküyormuydu yoksa sonuç çıkınca mı düştü e nabiza biz bakıyoruz istedi diye de gözükmüyor hiç öteki testler mesela istendi felan var bu genetik hiç yok sonuç çıkınca mı düşecek açana yaa
Deletedmom_20 Erayalpp hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah içinizi ferah tutun zor bir süreç yaşadığım için biliyorum