Rahatsızlanmam sonucu test yaptırdım pozitif çıktım dün, delta varyantı olduğunu söylediler. Zaten ilk rahatsızlandığım zamandan beri hep çift maskeyle gezdim, hatta maskeyle emzirip, maskeyle uyuyordum bebeğime bulaşmasın diye. Ama bulaştı sanırım, parol şurup veriyordum 4 saatte bir, düşmüyor ateşi. Ayağına limon sürüp çorap giydirdim. Duş aldırıyorum, eklem yerlerine ıslak bez koyuyorum. Sık sık emzirmeye çalışıyorum. 37 buçuk oluyor, 5 dk sonra ölçüyorum yine 38 buçuk. Allahım bu nasıl bir illet, hiç halim yok her yerim ağrıyor ama kendimi düşünmüyorum ben bir şekilde atlatırım, yeterki yavrum iyi olsun. Filyasyon ekibi geldi, hastaneye götürelim dedi ama covidli bebeklere hiç bir tedavi uygulanmıyormuş. Gitsek o ortamda daha çok hasta olacak, o sebeple evde atlatabileceğimizi gitmek istemediğimi söyledim. Kızım 4 ay 27 günlük, ne yapmam lazım nasıl düşürebilirim?