Herkese iyi akşamlar,kızlar benim hamilelikten beri içine para attığım kumbaram var şuan ağzına kadar doldu yer kalmadı atacak,inşallah açmayı düşünüyorum. Ben çeyrek alıp kenara koyayım dedim kaç tane olursa artık. Sizden de fikir almak istedim. Başka ne olabilir,harcansın istemiyorum.