Merhaba güzel annelerr
bebeğim 1 aylık .kilolu bir bebek olduğu için doktor mutlaka mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi . Hem emziriyorum hem mama veriyorum . Bazen emmiyor sağıp veriyorum . Mama yerken ağlıyor dudak titretiyor baya sinirli bi ağlama anlam veremedim . Kucağıma alıp yürüyünce biraz sakinleşiyor sonra yine aynı . Başına gelen var mı neler yaptınız nedeni ne olabilir 🥴