2lokummannesiii kubraF Ben de tam tersi sevmiyorum Trt çocukta sadece su elçileri niloya pırıl elif ve arkadaşları aslan bunların dışında pek güzel yok
marimon kubraF max ve maestroda öpüşmeye hiç denk gelmedim ayrıca çocuklara klasik müziği aşılamaya çalışan bir çizgi film ben seviyorum tabii bu benim görüşüm