Arasbaby18 benim bebeğimde tesadüf 3 aylıkken bulundu. Aa çok önemli dendi. Çok kan aldılar sebebi için. Ama pek birşey çıkmadı. Küçük diye heralde dendi. Hiç hasta olmadı allahtan şuan 11 aylık olcak. Büyüdükçe arttı değer. Doktor hasta olmuyorsa bu kağıt üzeridir ama takip gerektirir dedi. Eğer hasta olup ateşi çıkarsa hastanede yatar hasta etmeyin dedi. Çok şükür şu zamana kadar sıkıntı olmadı. Sizin de doktor dikkat eder heralde. Bizde Çapa hastanesi baya ilgilendi çünkü. Bağışıklık düşük olur mikrop kapar hasta olur dendi bize.