Merhaba anneler;
3 gündür neşe, huzur keyif, mutsuzluk hay safhada uyku ve halsizlik yaşıyorum sebebi ne bilmiyorum ne tetikliyor bunu gene bilmiyorum psikolojik bir rahatsızlığım yok. Nazar diyip dua okuyorum dinliyorum değişme yok. Çocuklarıma yeterli kalamıyorum. Sorunum ne bende bilmiyorum ama hem mutsuz hem ağlamaklı hemde uykulu hissediyorum kendimi yardımcı olun lütfen…