Pinkbery Tugkaninannesi ayına göre iriyse normaldir diye düşünüyorum ben. Hemen endişelenme. Tabi yinede takip et. Minyon bebekler daha hareketli oluyor cunku normalde. Kontrolunde doktoruna ozellikle belirt tekrardan. Norolojiye yomlemdirsin hemde icin rahat etmiş olur☺️
Tugkaninannesi Pinkbery canim 3. Ayindan beri bu cocuk niye dik durmuyor, niye soyle niye böyle diye sorup duruyorum. Doktor her şeyin gayet normal olduğunu söylüyor da , benim için rahat etmiyor:) bu sefer gittiğimde söyleyeceğim yönlendirsin bizi
Pinkbery AsilinannesiSanem anladm canım dhaa vakti var zaten. Sen yinede dönmesi icin destekle. Yan cevir ve sırtından iterek yuzustu pozısyona getir sürekli.benm bebegmde 5.ayını biraz gece donmeye baslamıstı. Oturtmayada başla destekli olarak. Kısa zamanda ogrenecektir. Kendime bosuna evham yapma. Her bebek kendi kendine ogrenmiyor oturmayı dönmeyi☺️ Biz yol gosterici olmalıyız😻
Tugkaninannesi NekwaSultan 31 ağustos doğumlu benimki de canım. Yürüteç zaten küçük geliyor biraz ama zipzipta da aynı koyuyorum kendi zıplayamiyor :) Ama ayaklarındaki kuvvet falan çok iyi . Tembel sanirim benim cocuk zaten rahatina cok duskun:)
Tugkaninannesi AsilinannesiSanem canım baş çevresi nasıl, bizimki biraz koca kafalı doğdu o yüzden hala kafası ağır geliyor vücuduna mesela. Normaldir hiç merak etme
Arven10 Tugkaninannesi doktorunuz normal diyorsa normaldir üzmeyin kendinizi sonuçta kimse doktorunuzdan iyi bilemez 🤗
Meralaliecrin Tugkaninannesi benim bebeğimede bir hastalık teşhisi konulmadı ama tedbir amaçlı tekikleri yapılıyor dr birdahaki aya belki hiç bişeyiniz YÖK artık gelmenize gerek yok derim dedi kısacası sen tedbirini al taktir allahtan ne verirse rabbim boynumuz kıldan ince
Happymother Canm benm kardeşimin oğlu 16 ayına kadar hiç basmamıştı açıkcası biz hasta diye düşünüp kardeşime de söylemişrik bi göster die kızmıştı bize küsmüştü snra götürmüş meğerse çocuk bildiğin tembelmiş kalkmak istemiyomus tabi o oturuyodu ama hiç basmıyodu ayağa kaldırınca sanki belden aşağısı tutmuyomus gibi çöküyodu hemen şimdi 6 yasında maşallahı var koşup oynuyo