Kızlar bebeğim 10 günlük sarılık vardı ben emziriyorum ama aynı zaman da mama takviyesi de yapmak istedim belki doymuyordur diye sezeryan olunca zaten ilk 2 gün az gelmişti emzirdim az az da mama verdim şu 2 gündür de mama da veriyorum emziriyorum da sma mama aldık ama kendini çok kasıyor kakasını yaparken ne yapmam lazım ?