Herkese merhaba bebeğim üç aylık süt alerjisi var rota aşısı yaptırmak istiyorduk ama doktor aşının alerjiyi tetikleyebileceğini dışkıda kan görebileceğimizi söyledi ama bunlar olmayadabilir karar size kalmış dedi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Yada süt alerjisi varken rota aşısı yaptıran oldu mu? Sizce ne yapmalıyım?