Tosbiklerinannesi çocukken kolundan köpek ısırmış izi var. Çocukken bisikletten düştüm derin bir yara olmuştu bacağımda izi var. Trafik kazası yapmıştık diğer bacağımda dikiş izi var. Sağ bacağım yandı üst bölge komple dışardan belli olmasada benim farkettiğim iz var. Şimdide sol bacağımda oluşan gebelik çatlaklarının izi var 😄 hiçbirini kafama takmıyorum sağlıklıyım çok şükür 😁