babyandmom1 şuan 5 günlük iğne verildi bitanesini vurulduk bile, idrar yolu enfeksiyonu oldugundan eminim aslında ateşlendi cünkü bogazına kulagına bakıldı ciğer röntgeni cekildi temiz cıktı idrar kültüründe ürüme cıktı. 5 gün sonra tekrar gidicez iğne bitince olmazsa sondalı yaptırırım o defa, sondalı nasıl oluyor cok can yakıcı bi işlem mi?