Hilal37 on gunden sonra ben de mahvolmustum gogus ucu acısından, bebegimin agzi kucuk, göğsün ucunu tutabiliyor sadece, koyu renk bölgeyi ittiremiyorum cocugun agzina. Açlıkla nasıl saldırıyor, sert damagiyla isira isira mahvetti beni, acıksın istemiyordum artık 😖😖 lansinoh zeytinyağı vs kullandim ama yaralar yumuşayınca daha kotu oldu, dislerimi sıkarak emziriyordum. Bana iyi gelen iki şey oldu, biri kendi sütümü yaralara sürmek ve kurumaya birakmak, oyle açıkta beklettim. Diğeri de Philips Avent silikon meme ucu, hissettigim acıyı azalttı da devam edebildim emzirmeye. Bir haftada iyilesti boyle, bebek de buyudu, daha genis acabiliyor ağzını, ucu çiğnemeyi de bıraktı çok şükür. Siz de kurtulursunuz insallah, rahat rahat emer miniğiniz ⚘⚘