Kızlar 5. Aya girecek oğlum var doktor az besleniyor dedi, mama takviyeside yap dedi, hipp gaz yaptı, golden goat sevmedi, bebelac gold aldım daha yeni sevmedi, biberondan kı dicem anne sütünü sağıp verince içiyor.
(paralar hep çöp verecem ihtiyaç sahibi olan varsa )
sorum size;
bu bek max. 100 cc içiyor 3-4 saatte. Ben bunu nasıl arttorabilirim 200-250 cc içmesi gerekiyormuş, önerilerinizi rica ederim karşılaşanlar destek lütfen🙏🙏🙏🍀🍀🍀🎈🎈🎈