Baloglum44 Tam tamına 15 aylık tutunup heryere kalkıyor ve bunu aylardır yapıyor ama gel gelelim yürümüyor artık dışarda zor oluyor kucakta taşımak ne zaman yürüyecek yada bir sorun mu var acaba yürümeyecek mi
ilkbahar Baloglum44 acaba yürüme için yardımcı ilk arabam felan kullanıyo mu onlar yürümeyi geciktirebiliyolar 🙂
Baloglum44 Zynp26- kaç aylık sizinki? Bizimki emekleyerek heryere gidiyor heryerden tutunup kalkıyor tutuna tutuna gidiyor ama ellerini bırakamıyor bir türlü
Eymencvk Baloglum44 yürüteç etki etmez ablam ilk çocuunda yürütec vs kullanmadı yaşında yürüdü ikinci cpcuk yürüteç kullandı yine yaşında yürüdü cocuk kendini ne zman hazır hissederse mesela oğlumda emekleme değil sürünme yapıyor emekleme pozisyonuna kalkıypr ileri geri yapıp sürünüyor 9. Ayda emekleme başlarmıs kimisi erken yapaıp kimsi geç bunlar gelişiminde sıkıntı oldugu anlamına gelmiyor hiç kafanıza takmayın bu tarz şeyleri 🌸🤲🏻
Cagan1 Karşılıklı olarak yürütün. Eşiniz karşınızda onun dikkatini çekecek şeylerle gel gel yapın yürütün sürekli. Çok faydasını görürsünüz. Yürüteç kullandiysaniz o yüzden geç yürüyebilir 😊 endişelenmeyin
Baloglum44 Cagan1 yürüteç kullandık eve fazlasıyla kullandık hemde parmak ucunda yürüyor artık bir doktora götüreceğim hiç yürümeye hevesi yok emekleyerek heryere gidiyor
ilkbahar Baloglum44 yürüteçin en çok neden olduğu şey parmak ucu yürümek.. Daha 18inci aya var siz kolundan tutarak alıştırmaya çalışın 18.ci aydan sonra yürümezse doktora gidin bence…
Baloglum44 Eymencvk teşekkür ederim güzel yorumunuz için aynı şekilde benim ablam da yürüteç kullandı onun oglu 9 aylık yürüdü kullanmayan arkadaşım var onun oglu da çok geç yürüdü yürüteçden oldugunu bende düşünmüyorum
Baloglum44 ilkbahar teşekkür ederim yeterki yürüsün de ne zaman olduguna takılmıyorum Bi sorun çıkmasın da gerisi önemli değil
Rainmistik Büyük kızım yürüteç kullanarak 11 aylıkken yürüdü ufaklık 7 aylıktan bu yana ayakta sıralıyor artık usta oldu emeklemede sıralama da tırmanmada 1 yaş onngunluk yürümüyor hala yürüteç almayıp aylardır peşinde koşup iş yapamadigima pişmanım