Aysenin keşke oğlum tutsaydı emziği, hastanede tutmuştu aslında sonra bilmiyorum noldu birden almamaya başladı. Sonra 3 emzik denedim kabul etmedi. Ne mi oldu 13aylık beni emzik olarak kullanıyor hala🥺 Gündüzleri neyse ama gece gerçekten bir yerden sonra emzik kurtarıcı. Çünkü oğlum sadece memeyi ağzında tutup uyumak istiyor. Keşke emziği tutaydı kendisi de güzel uyurdu gece bin kere kalkmazdı diye düşünüyorum.