Milbal yeğenim (abimin oğlu) ve şahsen ben (bebişten bulaştı) yakalandım, A ve e vitaminleri önemli virütik olduğu için yakalandıktan sonra bir ilacı yok sadece semptomlar hafifletilmeye çalışılıyor, yüksek ateş için bebişe calpol, düşmüyorsa calpol dolven dönüşümlü vermemizi önermişti doktor benim içinse parol ve a vitamini özellikle almamı önermişti doktor ilk 3 gün yüksek ateş sonraki 3 gün döküntü olmuştu döküntüde kaşıntı uykumdan uyandırıyordu ilk gün kaşınma hissi nedeniyle sabaha kadar uyuyamamıştım, bebişin ellerine çorap takmıştık, çocuklar daha kolay atlatıyor ama ben resmen çarpılmıştım 🥴🤒