YusufEfeninannes Bebegimin ellerine ayaklarina bakiyorum sogumsa usuyor diyorum ilik ya da sicaksa terliyor diyorum hava da sicak bu aralar bebegim 22 gunluk napicam
Hulya-07 YusufEfeninannes yanlış 😇 bebeğinizin üşüdüğünü ensesi ve sırtına bakarak anlarsınız soğuk olur. Aynı şekilde terlediğini de 🙂
Alpbeybi YusufEfeninannes bebeğin ayakları elleri hep soğuk olur üşüdüğünden değil. Sırtına ve göğsüne bakarak anlayabilirsin üşüdüğünü
Azizecakir YusufEfeninannes bence ilk günler çok ince giydirmeyi yani muhakak atlet yinetine içinde ip kollu sıfır kol bi zıbın olsun
mom726272 El-ayak referans alınmıyor T-shirtünün altına bak ılıksa üşümüyordur. Zaten bebeklerin serin ortamda olması gerek. Doktorumuz oda sıcaklığının 24 derecenin altında olması gerektiğini söyledi. Kuşun kanadından üşür vs bunlar doğru değil.
YusufEfeninannes Azizecakir ustunde simdi bi atleti var bi de tulumu var sifir kollu corabi yok kollari da acikta uyuyor ustu da ortuk dgil
YusufEfeninannes Azizecakir uyumuyor ya of yataginda uyaniuo elleri ayaklari hemen oynuyor ama yani nasil desem belli korkuyor napicam kucagimda uyiyir yatakta uyumuyor