Anneler merhaba 22 aylık oğlum iki gün önce gece parka gittik oyun oynadı geldik hiç bir problemi yoktu sabah kalktı ayağının üzerine basamiyo acile götürdük röntgen çekildi vs acilde bir problem yok gazdan yuruyemiyo dediler çocuk doktoruna çıkardık oda dizinde şişlik var enfeksiyon olabilir kan testi yapalım dedi ki şükür bişey çıkmadı bu sabah ortapedi doktoru gördü bazen filmde görünmüyor bir haftalık alçıya alalım tedbir amaçlı dedi
Şöyleki ayaganin her yerini ovuyorum sıkıyorum aciyo demiyo emekliyor koltuğa tırmanıyor üzerine oturuyor ağrısı vs şişlik yok ama yuruyemiyo
Bu sepepten alçıya alınsın istemedim ama sonra kötü olur diye de korktum basamiyo çünkü böyle birşey başına gelen varmı istemiyor da alçıyi anne aç diye söyleniyor sürekli
Çatlak kırık olsa hiç durmaz herhalde tedirginim