Tam ben de post açacaktım. 6 ay önce sezaryen doğum yaptım ben de. Hemen adet görmeye başladım 40’ımdan sonra. Ama normalde döngülerim 28 gündü, 21-24 günde bir oldum şimdiye kadar hep. Vee 31. gün bugün, hala olmadım. Çok korkuyorum 😣 sezaryen sonrası düzensizlik yaşayan var mı? Nolur içimi ferahlatın 🥲