Bebegim 10 unda 6 aylık olcak ek gıda denemelerine basladık kılo alımı az oldugu için ve mamayla beslendıgı için birde biberonu emmıyor şaka gibi mamayıda zorla yedırıyordum zaten bu ek gıda kabusa dönsün istemıyorum napıcam bılemedim alıyo agzına agzında beklıyo yemek ıstemıyor dışarı geri atıyor :(( cok üzülüyorum :(( tavsiyeler verin lütfen