TospikOglusum pogcayanakannesi Ah deme ya çok üzgünüm çok neolur kendini bırakma yavrum var sütun tekrar gelir merak.etme gelmesede üzülme sen güçlü bir.annesin.Allah yar ve yardımcımız olsun 🙏🙏🙏
pogcayanakannesi TospikOglusum ah gelse yavrum cekiyo cekiyo sut gelmiyo basıyo yaygarayı. 8 aylik ama emmeden duramiyor ek gida yese bile arıyor 😢
pogcayanakannesi TospikOglusum icme sularimiz her gun dagitiliyor. Bi kac firin ucretsiz ekmek de dagitiyor allah razi olsun herkesden
TospikOglusum pogcayanakannesi ah yavrum.benim kıyamam eğer gelmiyorsa mutlaka mama vermelisin canm ek.gida yanında üzülme .