biranne1 15 günlük bebeğimin sarılığı var ve hala Doğum kilosunda doktor mamaya başla dedi mamadan mı bilmiyorum mama yediğinde hasta gibi oluyor yorgun bitkin gözünü açamıyor. kullandığımız mama Aptamil. Aynı durumu yaşayan var mı?
Minikprensannesi biranne1 çok normal benım oglumda ilk zamanlar öyle yapıyordu karnını doyurup atardi kendını uyurdu sonradan sonradan kabak çiçegi gibi açılıyorlar 😂😂
seldazen Zaten yenidoğan olduğu için uykulu olması normal bir de mamayı içip karnı doyunca daha çabuk uykuya geçer benim oğlum da öyleydi
biranne1 Minikprensannesi 2 saatte 1 mama verin dedi doktor uyandırmak mümkün değil ki 🙄 siz nasıl yaptınız uyanıyor muydu
Asel19 biranne1 altını aç canım en iyi uyandırma yolu bu bende çok çektim en iyi altını açınca uyanıyor. Mamayı verirken de sürekli ayağıyla oyna uyumasın
Minikprensannesi biranne1 ayagının altına hanı böyle parmagınla bişey atarsın ya öyle hafıften vur uyanır ilk zamanlar öyle oluyo ya devamli yatış da sonradan tabı uyumuyolar 😂