Kızlar oğlum 1 buçuk yaşında 1 hafta önce düşmüştü alnını demire çarptı şükür yarılmadı morardı şimdi morluğu geçti fakat oradaki yer böyle alnını kaldırınca falan çukur oluyor tıpkı gamze gibi çok tuhaf duruyor böyle bir durum yaşayan bilen var mı geçer mi inşallah geçer neden böyle oldu endişe duymaya başladım