Tükendim artık kızlar 6 aylık kızım ve son 1 haftadır ne gündüz uykusu uyuyoruz ne gece sürekli ağlayıp ağlayıp kalkıyo gündüzleri ben uyutuyorum daha odadan çıkmadan uyanıyor 10-20 dakika uyuyup kalkıyo uykusunu almadığı içinde sürekli huysuz ağlıyo geceleri saat başı yarım saatte bi uyanıyo ne yapacağımı sapıttım gerçekten zaten zor bi bebek mamasını falan uykuda içer doğduğundan beri ilk 3 ay sıkıntısı çektik 4 aydan sonra mama reddi şimdi bi de uyumamak sabır taşına döndüm resmen sinir hastası oldum diyebilirim sizde yaşadınız mı nasıl atlattınız uyku düzenini nasıl oturttunuz