Ftmagull evet canım doğal karnının doyduğuna eminsen gerisi seni üzmesin. Benim oğlumun sarılığı çok yüksekti sarılık düşünce de uyumaya devam etti ama aradali fark sarılıkta acıksa da uyanmıyor,diğer türlü uyanması daha kolay. Fakat bebişin çok küçük 2 2.5 saati geçirme uyandır emzir derim