Gizemabc Aslinda bu yoktu, oyle bir icimden geldi💩🍓 Benimki dogdugundan beri asla hicbir seyi rahat rahat yaptirmayan suan 20 aylik olan kuduruk kizimla soyle Starbucks’ta oturup rahaaaat raahaaaattt karsilikli kahce icmek🧞 Sizin hayalini kurdugunuz ne?
Eslemsmom Gizemabc iş kurmak. Eşim için kurduk düzen oturmaya başladı şükür. Darısı benim başıma inşallah ☺️
1prens_annesi Gizemabc ilerde kendi evim olmasi ve bi odamı tamamen kendime ve kitaplarıma göre düzenlemem ve o odadan hiç çıkmamak olabilir 😍
Keskeuyusamm Tekrardan yurtdışına çıkmak istiyoruz. Eskiden çok giderdik. Şimdi kızımın 3.yaş günü için disneylanda gitmek hayalimiz. Anne baba hediyesi olacak :)
Bety 3 yıl sonra eşimin işleri daha iyi olmuş gönlüme göre olan evi almışım çocuklarımın biri 3 diğeri 4 yaşında kreşe gitmisler bende salonumda kahve içiyorum . Amin Allah’ım aminn 🤲🤲🤲😂
Songena19 Valla benim öyle büyük hayallerim yok 17aylık kızımın artık herşeye ağlamaması ve yeni doğacak bebeğimin sakin bir bebek olmasını diliyorum 😂
Rubab_Mommy Gizemabc Ešim kizim nasip olursa oglumla birlikte mutlu mesut saglikli yašamak.Onlara guzel bi gelecek sunmak,ahlakli takvali hayirli evlatlar olarak yetištirmek.Egitimli olmalari guzel bi iš sahibi olmalari.Evlenip coluga cocuka karišip mutlu huzurlu olmalari♥️ En buyuk hayalim bu. Hayattan oyle cok bi beklentim yok.😊