pinar5595 36. Haftada doğum yaptım ben de. Şu an her şey normal hesap kitap yapmadık hiç. Şimdiye kadar 3 farklı özel doktora götrdüm hiç biri de yapmadı. 36.hafta veya 38. haftada doğması pek farketmiyor. Her bebeğin gelişimi arasında ufak tefek farklılıklar oluyo. Bazısı 1 ay önce dönüyo emekliyo bazısı 1 ay sonra mesela. Ama bebekler için önemli kilometre taşları var, doktorların belirli aylara kadar yapmasını istedikleri aktiviteler. Takip edin onlarda sorun yoksa normal aynına göre devam edersiniz