Gamzeinci66 Kizlar sağlık ocağından aradılar tiroid baya yüksek cikmis tekrar çağırdılar bu durumu yaşayaniniz oldu mu hiç 😔
Eceemm Gamzeinci66 topuk kanında cıkmadı bizimki sonradan olusmus 6.ayda kontrolde cıktı trioid ilaçına basldık suan 14 ay dr 3 yaşa kadar kontrol altında tutmak icin ilaç tedavısıne baslıyoruz 3 yasından snra duruma göre geçeviliyor yada ömür boyu sürüyo dedi şuan aylıktı simdi 3 aya cıktık kontrol sürelerinde 25 mg kullanıyoruz. Allah dermansız dert vermesin korkma insallah geçer gider.
Cankuzuannesi Gamzeinci66 benim oğlumun da yüksek çıktı 39 çıktı. Sonra damardan verdik hastaneye gidip 9 çıktı birkaç gün sonra. Bu hafta bir daha gidip vericez çocuk endokrinologu tekrarlayın dedi sizin kaç çıktı
Nil344 Gamzeinci66 ben doğumdan sonra 1 haftalıktı götürdüm 25 di 2 cıyı çağırdılar bırdaha yüksek çıktı sonra hastaneye yönlendirdiler özel memorial hastesine gittim kan verdik Yüksek çıktı yine ilaç tedavisine başladık 20 günlükken başladık şimdi 7 ay 18 günlük her sabah 7 ile 8 arası aç karna ilaçla sütü karıştırıp veriyorum 3 yaşına kadar devam edicek 2 ayda bir hastaneye gidip tsh değerlerine bakıyoruz kesinlikle 1 gün bile atlamayın . İlaç iyi geliyor . Allah çoçuklarımıza sağlıklı yaşam versin . Geçmiş olsun sizede
rbndmrcn Gamzeinci66 bizim de yüksek çıkmıştı tekrar test yapıldı düşmüştü 3. Test yapıldı normal seviyeye inmişti doktor bazen doğumdan sonra tiroid seviyesi yüksek cıkabılıyor ama normal seviyeye düşerse sıkıntı yok demişti sizin de düşecektir insallah
Keskeuyusamm Muhtemelen tekrar kan alıp bakarlar canım. Eğer gene yüksek çıkarsa ilaç kullanıyor onunla düşüyor merak etme önemli bir şey değil. İlacı düzenli kullandığın sürece düşüyor sonra geçiyor zaten
Gamzeinci66 Eceemm saolun içimi çok ferahlattiniz inşallah temiz çıkar sonucumuz geçmiş olsun sizede şifa bulsun yavrunuz inşallah
Gamzeinci66 Cankuzuannesi sağlık ocağı hemsiremiz görümcem 5.39 çıktı dedi buraya getirme direkt hastaneye gotur daha kesin çıkar dedi
Cankuzuannesi Gamzeinci66 sizin çok yüksek değil topuk kanında bu değerse… bizim 39 çıktı şimdi duruma göre tekrarlıycaz kanda bakılmasını.. eğer düşme trendi olursa dedi doktor ilaç başlamıcaz dedi şu an 9 bizim
Cankuzuannesi Gamzeinci66 evet hastaneye gidip hemen kandan damardan bunu tekrarlamanız gerek eminim normale döner sizin değeriniz bizimki 39 dan 9 a düştü
Gamzeinci66 Cankuzuannesi inşallah canım ya valla bı an korktum internetten araştırınca dediğin gibi düşer inşallah
Karenn Kizlar bizim topuk kaninda bisey cikmadi arayan olmadi yani ama dun kontrole gitmistik 2 aylik kizim doktor bingildagi genis gibi geldi dedi tekrar kan aldi ve degerin biri biraz dusuk cikmis pazrtesi endokrinoloji dok gorucek cok korkuyorum boyle bisey yasayan var mi
Cankuzuannesi Nil344 çok geçmiş olsun değerleriniz neydi? Bizim topuk kanı 39 çıktı sonra kanda 9 çıktı haftaya bir daha tekrarlıcaz. Çocuğunuzun gelişiminde farklılık var mı interbette çok kötü şeyler yazıyor okuyunca çok üzülüyorum eşim doktor sakin ol çözümü var diyor Allahtan sentetik olarak o hormonu alıp minimum zararla atlatabilirmişiz
Cankuzuannesi rbndmrcn sizin değerleriniz kaçtı peki biz de üçüncü kanı vereceğiz haftaya doktor düşme eğilimi gösteriyorsa normale inerse ilaç hiç başlamayız dedi
HaticeG Gamzeinci66 evet bizim oldu. Hastanede de yüksek çıkmıştı bir hafta sonra çağırdılar . Sağlık ocağı da tekrar topuk konu iiçin aradı 2 testimizde düşmüştü ama 1 aylık kontrolde tekrar test yapıldı normal çıktı düşmüş tamamen .
Nil344 Cankuzuannesi ilaç kullanılmadığı vakit zeka özürlügü olur demişti doktor. Ama çok şükür bizde hiçbir sıkıntı yokk
rbndmrcn Cankuzuannesi hiç hatırlamıyorum malesef oğlum 2 yaşında suan 2 yıl geçmiş ama çok yüksek değildi 14-15 falandı ilk sonuç yanlış hatırlamıyorsam
mervegnr bizim de tam tersi düşük çıkmıştı, 1 hafta sonra damardan kan verdik normal çıktı. bende çok stres yaşamıştım, dua et canım Allahın izniyle normal çıkar 🤲❣