Hanimlar doğum yapalı 2.5 ay oldu son 2 haftadır çok fazla ölüm korkusu yaşlanma korkusu yaşıyorum yıllar çok çabuk geçecek her şey bitecek gibi hissediyorum bu hisler yüzünden çocuğumla güzel vakit geciremiyorum eşime işime hiçbir şeye odaklanamıyorum yâşli insan görünce çarpıntı filan tutuyor çocuğum büyümesin zaman geçmesin istiyorum bütün hayatımı ele geçirdi bu durum hayat zaten boş ölcez gitcez ya duşa girmek bile gelmiyor içimden yediğim ictigimin tadı yok nolur yaşayan varsa bana yardimci olsun tek olmadığımı geçeceğini söylesin