Bebeğim 17 aylık yaklaşık bir aydır hiç biseyden mutlu olmuyor sürekli ağlama modunda bensiz kimseye gitmiyor ve bişey istediğinde olmuyorsa kendini yerlere atıyor sinirlerim bozuluyor ama kızınca daha da artıyor değişen bişey yok sakin de kalsam baya uzatıyor ağlamayı bu durum da olan bebekler var mı nasil geçirdiniz bu evreleri nasıl davranmam gerekiyor geçici bişey mi kalıcı olacak diye korkuyorum