Arkadaşlar 25 gün önce doğum yaptım.İlk gün emzirmede direkt göğüslerim çatladı ve kanadı o günden bugüne yaralarım artarak devam ediyor haftasında gümüş kapak aldım sızılarım azaldı ama artık son raddedeyim bebeğimi dahi emziremiyorum göğüs uçlarımın derisi yokoldu etim gözüküyor kan topladı kenarları çok kötü durumdayım böyle bişeyler yaşayıp uyguladıklarında fayda gören arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olur musunuz her şeyi deneyeceğim