Gizemabc Benim ilk kızım maşallah subhanallah bebekligi ile alakasi olmayan, anlayışlı, uslu bir kız. Yanima koyarim uyur. Öyle bir cocuk oldu. Ben aileme ve esimin ailesine uzağım yani tam ortadayim. Eşim ve ben elimizden geldiğince en güzel sekilde ilgilendik kızımla. Ama gel görün her gün kardeş isteyen bir kız oldu. Ve ben artik vicdan yapmaya başladım. Bencillik yaptigimi düşündüm bu şwkilde 2. cocuga karae verdim. Verdim diyorum çünkü eşim asla istemedi onayladı elbette 10 tane olsa hayir demem dedi ama beni düşündüğü için 2. çocuğu istemedi. Nitekim şuan eşim elim ayağım oldu birlikte bu zorlu süreci atlatmaya çalışıyoruz. Allah saglık versin ama 2. cocuk çoook zor