harley Valla dün başladım ikinci gün benimki yatağında bile yatmiyordu. Nette dandini ninnisi var 1 saat kesintisiz onu indirdim bir de bebekler için sakinleştirici müzik buldum onu açıyorum yatırıyorum dün ağladı mesela ama almadım 3-4 dk sonra sustu ağlama da ağlama değil mız mizlandi sadece . O a görünüyorum hafif sallıyorum döne döne uyuyo. Bugün sabah mesela biraz direndi müzik açtım sakinleşti ağlamaya başladı kucağıma aldım öptüm ninnisini söyledim müzikle birlikte koydum beni izledi sonra ona görünmeden hafif salladım uyuya kaldı . Deneyerek gidiyorum araştırdım çok ağlatma taraftarı değilim ağlarsa kucağımda sakinleştirip tekrar bırakıyorum yatağına .ama önemli olan rutin oluşturmakmis uyanınca besliyorum sonra 1 saat halisinda oyun oynuyoruz kartlar falan var onlarla sonra balkondan dışarıyı izliyoruz 1 saat dolunca yine beşiğine götürüyorum aynı şekilde rutin oluşturmaya çalışıyorum . Bir hafta akşam dahii bı yere gitmicem çok yorucu uyumayan bebek umarım işe yarar .🙏A bir de bugün kalın fon perdelerle biraz odayı kararttim o da ise yarıyor