Lalalala1 245 Merhabalar 3 gün önce aşı oldum ve sadece emziriyorum. Biontech oldum olurkende söyledim emzirdiğimi…
Didem11 245 Asi oldunuzmu acaba bende yeni doğum yaptım emziriyorum 17 günlük olduk.. asi deneyiminzi meraknettim hangisini oldunuz
Esan06 Aşınızı olabilirsiniz kadın doğum doktorları çocuk doktorları enfeksiyon uzmanları hepsi öneriyor bende oldum allaha şükür bi sıkıntı yaşamadık aksine sütten bebekte de antikor ürettiğini söylüyorlar
245 Didem11 Olmadim da cankm 2 3 aylik olunca bebekler olunuyomus. Haftaya pazartesi oglum 2 aylik olucak bende olicam asi. Alman asisi olucam