3 gün önceye kadar dikişlerim düştü çok güzel acısı geçti diye seviniyordum ev temizledim yavaş yavaş oturup kalkarken acımıyordu ama bugün 23. Gün doğumdan sonra 20. Günde düşmüştü dikişler bugün çok kötü ağrı var sanki yeni dikiş yapıldı eve geldim otururken batıyo neden olmuştur bilemedim yaşayan varmı acaba