Goksununannesi Hanımlar 8 aylık kızım var dünden beri ateşim var ve başım ağrıyor bi hata yapıp kızımın şurubundan içtim fakat kızım akşam 8den beri uyuyor sadece uyanıp emip geri uyuyor acile gitmeli miyim?
Minikuzu Goksununannesi bi alakası olduğunu sanmıyorum bebekler kendileri içince bile fazla etkisi olmuyor sizden ona geçip bu kadar uyumasına bağlamayın. Bence farklı bi sebep vardır
CatBoy Goksununannesi İlaçla bağlantısı yoktur. Siz hastaysanız, çocuğa da bulaşmış olabilir, o halsizlik yapmış olabilir.
Goksununannesi CatBoy aslında çocuğumdan bana geçti iki gün önce kızımın ateşi yükseldi ama düzeldi çok şükür bi daha yükselmedi ama dünden beridir ben kötüyüm sadece ateşim yükseliyor
NunuDudu Goksununannesi ağır gelmiş olabilir 10 15 ml içmişsiniz muhtemelen. Doktora danışın en iyisi.
nursocum Goksununannesi korkma ondan değildir bebekler hasta olduğu zaman bile doktor kilosuna göre veriyor benim oğluma 5ml vermişti