piamater Merhaba hanımlar. doğum yaptım ve bebeklerim küvezde kaldı 1 ay. Bu dönemde kullanmak için internetten bir sürü anne sütü saklama poşeti almıştım. Şu an hiç açılmamış 2 tane 25li kutu var elimde. Almak isteyen olursa 15er liradan vermek istiyorum.