aylul0 Kayınvalidemler karslı, onların adetine göre kız mı erkek mi hangisiyse artık, 40.günde değil de 30.günde banyosu yaptırılıyormuş. Böyle bir şey duydunuz mu hiç? Amacı ne onu da anlamadım. Bizim orda öyle bir adet yok ama 🤷🏻♀️
Koala06 aylul0 Burda duymuştum 38. Günde kız ise 40 ını çıkartıyorlarmış. Saçma bence. Zaten 40 ı çıkartmak ta isteyen yapar tercih meselesi her yörenin adetleri farklı işte uygulayıp uygulamamak senin tercihin senin evladın sonuçta kuzum
Bebegimm1 aylul0 bi arkadasimda kız bebeklerin erken çikarmis demisti bana sacma geliyor ne 40 cikardim nede her hangi bir sey yaptım dinimizde olmadigi için
tubasd aylul0 Allah evladinizi hayırlı eylesin inşaallah yikamayinca 40 cikmiyormuymus arkadaslar boyle seylere takılmayın islamda boyle birsey varmi bi arastirmak lazim🌸
aylul0 tubasd bilmiyorum artık saçma sapan şeyler işte madem 40 çıkarmak niye 30.günde oluyor, nerden baksan saçma 😂
MutiEss aylul0 10 gün değil de 1 gün önce çıkarmış. Kız bebeklerin bir gün önce erkek bebeklerin 1 gün sonra 🌺
aylul0 MutiEss bilmiyorum kayınpederim hocaya sormuş 30 gün dolduysa yapabilirsiniz sorun olmaz demiş 🤷🏻♀️
MutiEss aylul0 Sizin gönlünüzden nasıl geçiyorsa öyle yapın. 🙏🏻♥️ Sonuçta her anını sizin yaşama hakkınız var 🌺
Mlke301020 aylul0 40 çıkarma diye bir şey yok dinimizde sadece anne için o 40 gün . Abdest alıp banyo yapsın diye. Şamanizmde varmış 40 çıkarma ve bizde de gelenek haline gelmiş🤷🏼♀️
tubasd Mlke301020 evet kormadan söylemek istedim bende. dinde yeri olmayan seyler icin ne tartışmaya nede uğraşmaya gerek yok anin tadini cikarmak cokca dua kuran ve şükür 🌸💕
egelsenkonuss aylul0 daha hizli büyüsün diye benim kaynanamlarda Diyarbakırlı bana da dediler ama unuttuk gitti kırk çıkarma da saçma geliyor ama yaptık yinede
Mlke301020 aylul0 kanamanız bittiyse duşunuzu abdestinizi alıp ilişki yaşayabilirsiniz hazırsanız tabi