Selamlar🌸 oğlum şuan 6 aylık daha küçükken kundak yapıp hamakta sallayarak uyutuyodum ama yaklaşık bir aydır kundağı bıraktırdım hem çok sıcak hemde büyüdü artık diye neyse bunda sorun yok. Sorun şu ki şuan elleri ayakları hiç durmuyor hamakta sallayarak uyutamıyorum. Sonra çarşafa geçtim😄 bi şekilde kendim sallamayı başarıyodum uyuyorduda ama çok zor oluyor tek başıma. Daha sonrada ayakta sallamaya alıştırdım bikaç gündür ayakta devam ediyorum. Bebekliğinden beri hiç sevmedi ayakta sallanmayı hala daha sallarken önce ağlıyor sonra sakinleştirip sallamaya devam edince uyuyor. Nihayet soruma geliyorum😄 hani ayakta sallarken sakinleştirince uyuyor ya acaba bunu beşiğinde denesem sizce alışır mı? Hamak değil ama normal beşik sallanmayan. Biraz cesaret edemiyorum sanırım neyden korkuyosam onuda bilmiyorum😄🤦🏻♀️