Hanımla mrrhaba 11ay 28günlük bebegm dün aksamdan beri ates icinde kompres ise yaramadı ilac ise yaramadı dus ise yaramadı. Gece acile götürdüm sadece bası ates gibi 39 39,5 gördük. Enfeksiyon dedi yolladı. Bugunde bacagında iki tane yara gibi bişey cıktı aldıgım gibi gittim doktorumuza. Salı günü de kuzenmle cocugu gelmisti carsamba günü de cocuk su cicegi dökmüs. Haber etti ben de su cicegi korktum söyledim doktora aşısı da yok cunku olmadı daha. Viral enfeksiyon dedi pazara kadar atesi düsürmemiz lazım gecmezse antibytk kullan gel dedi. Viral enfeksiyon diye arastırınca ogooowww neler neler cıktı karsıma. Bilgisi olan var mı yani kısacası?? Telastan soramadım da gelmedi yani aklıma tüküreyim