Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 9 aylık uzun süre kullanabileceğimiz kabin tipi bebek arabası almak istiyorum. İnternetten araştırdığım kadarıyla kanz C -go ve F-go modellerinde memnuniyet yüksek ama gidip mağazada görme şansım olmadı. Kullanıp memnun olanlar var mı? Ya da başka önerebileceğiniz bebek arabası var mı?