Prensesannisii
Valla benimkinin uykuları çok düzenliydi ama sanırım atak dönemine geçiş yapıyoruz o yüzdrn gündüzleri zor uyutuyorum ama 3 uyku yapıyor. Sabah 6 da en geç uyanır 2 saat alt değiştirme beslenme aktivite uyur 10 da uyanır aynı rutin öğlen biraz geç yatırıyorum yatmak istemiyor şu aralar 1 ,1,5 gibi uyur son uykusuna da akşam 4 5 gibi yatırırım. En son gece uykusuna da 8 de bazen 9 da geçer. Bebeğin uykuyu seviyor mu canım? Bir de bu kadar uyuyunca gece uykusunda problem oluyormı? Ben kendi bebeğimin isteklerine göre ayarladım uyku düzenini benimki ne çık uyanık kalmak ister ne de çok uyumak ister. Senin ki halinden memnunsa bir sorun yok bence. Ama internette gördüğüm kadarıyla uykularına hep en fazla 2 saat uyanıklık sürelerine de 1,5 2 saat yazmışlar tabi her bebek te farklıdır bence keşke benimkide uyusa🙄🤣😍