Arkadaşlar kayinvalidemin oniki gündür regli oluyor ilk altı gün az az altı gündür de bayaa bı oluyor yani artok dermanı bile kalmadı o derece randevular dolu sizce eczaneye gidip kesmek için ilaç alabilir miyiz yada dahiliye falan verir mi o tür ilaçları bilgisi olan yazabilir mi?