aysbabe Ikea da o setin sadece sulugunu kullandım, memnun kaldım. Vakumlu tabakları ne marka olursa olsun eninde sonunda çıkarmayı öğrendikleri için tercih etmedim. Onun yerine Kalas seti aldım tabak ve kase. Sayısı fazla olduğu ve makineye girdiği için zorlanmadım. Çatal kaşık da Smaska, ondan da çok memnunum.