Anneler benimde 2 tane kızım var. Biri 5 diğeri 20 aylık çalışmam lazım mecburiyetten. Çocuklarıma bakıcak kimse yok. Bakıcı tutmam lazım oda 2 çocuğa bakabilirmi soru işareti oluyor. İkisini kreşe versem çok küçük diğeri. Karşıya kayınvalidemin yanına taşınsam kiralar çok yüksek taşınma 7-8 bin buluyor. Siz 2 çocuğu olan anneler çocuklarınıza babane annane dışında olanlar nasıl bakıp çalışıyorsunuz fikre ihtiyacım var