Berken 5 gündür kakasını yapamıyor bende kabızım bebeğimi etkilermi bu düne kadar iyiydi ama bugün çok ağlayıp ıkınıyor fitil yapsammı bilmiyorum hiç uyumuyo emmek istiyor ıkınmaktan ememiyor varmı yaşayan benim durumum bebeğimi etkiler mi
deletedmom01 Berken Canım benim oğlum benden çok etkilenirdi kayısı yemiştim bir ara feci ishal oldu o da
bayb1 Berken qeçmiş olsun cnm bende kendimi üşütmüştüm bebeqimde aynı bnm qibi oldu ablamda dedi sana ne oluyosa onara aynısı olur die bence rahatlatmalısın bebeqini
Berken deletedmom01 yaa bende incir kayısı kompostosuda tüketiyorum hergün ama kabızım yinede oğlum çok ağlıyor bugün içim parçalanıyor
Yigittt Berken çok agliyosa fitil kullan bnce bnde fitil kullanma taraftarı değilim mecbur kalınca kullanıyorum faydası oluyo bebegim rahatlıyo zeytin yagina sur fitili öyle kullan bizimde oluyo kabızlık bebegim aglyinca dayanamiym bnde
bynduru Berken benim kizimda bir aylik sadece anne sutu veriyorum.doktorumuz 10 gun kaka yapmamasi normal sayilir dedi.ama ben sizi anliyorum insan endiseleniyor.Bence gaz da olabilir sikintinin kaynagi .gecmis olsun