Belissimo Kızlar 7 ay 19 günlük kızım. 3 ve 6 ayda nimenrix aşısı yaptırdık bu aşı 2 mi 3 doz muydu acaba? Yaptıranlar bakabilir mi internette türlü tğrlü cevaplar var anlamadım. Dr a da ulaşamadım
Yasefamin Belissimo merhabalar aşının ilk dozunu bizde yaptırdık doktorumuz 3 doz olacağını söyledi 3 5 ve 13. Ayda olacak
AhmetAlanya Belissimo benım doktorum kızım 8 aylık yasından snra tek doz yapalım dedi bnmde kafama karıstı suan ama doktorum oyle uygun gordu demekki tek doz olanıda varmıs
Belissimo busraakblt evet özel aşı hastaneden hastaneye değişiyordur tabi ama ben dosunu 200 küsüre yaptırdım
Belissimo Yasefamin aaa öylr mi o halde 1 yaş nerdeyse. Sanki 2. Dozunu yaptırırken aklımda 8 9 aylarda unutma diye kalmışta. Şimdi bi tedirgin olmuştum. Tamam çok teşekkürler :)